UAB "Melga"
Padangų montavimo ir prekybos vietos Vilniuje:

Parduotuvė, Savanorių pr. 151A,
tel. (8-5) 265 33 05
mob. (8 698) 50085

el. p. savanoriu@melga.lt
Darbo laikas:
I-V: 08:00-18:00
VI - 09:00-14:00

Tautvydas Liškauskas
Parduotuvės vadovas
Tautvydas Liškauskas
tel.: +37068793322
el. p.: tautvydas@melga.lt

Melga, Liepkalnio g. 39,
tel. (8-5) 279 16 15
mob. (8 698) 50148


el. p. liepkalnis@melga.lt
Darbo laikas:
I-V: 08:00-18:00
VI: 09:00-14:00

Martynas Žemaitis
Padalinio vadovas
Martynas Žemaitis
tel.: +37069834319
el. p.: martynas@melga.lt

Melga, Ukmergės g. 149,
tel. (8-5) 279 08 88
mob. (8 698) 50226

el. p. ukmerge@melga.lt
Darbo laikas:
I-VI: 08:00-20:00
VII: 10:00-20:00

Sergejus Baranovas
Padalinio vadovas
Sergejus Baranovas
tel.: +37068680014
el. p.: ukmerge@melga.lt

Melga, Lukšio g. 15,
tel. (8-5) 270 07 05
mob. (8 698) 87140

el. p. luksio@melga.lt
Darbo laikas:

I-V: 08:00-18:00
VI: 09:00-14:00

Andžej Ostrovski
Padalinio vadovas
Andžej Ostrovski
tel.: +37068603274
el. p.: andzej@melga.lt

Melga, Kirtimų g. 11,
tel. (8-5) 264 58 06
mob. (+370)687 49520, (8 686) 22756

el. p. kirtimai@melga.lt
Darbo laikas:

I-V: 8:00 - 18:00
VI: 9:00 - 14:00

Marius Sinkevičius
Padalinio vadovas
Marius Sinkevičius
tel.: +37068749520
el. p.: kirtimai@melga.lt

DIDMENINĖS PREKYBOS SKYRIUS

DIDMENINĖS PREKYBOS SKYRIUS, Savanorių pr. 151A,
tel. (8-5) 265 33 02
el. p. saulius@melga.lt ; tomas@melga.lt
Darbo laikas:
I-V: 08:00-18:00

Padangos

 0.jpg Prieš pirkdamas padangas - pasitark su mumis!

Nuo to laiko, kai buvo išrasta pneumatinė padanga, praėjo daugiau kaip 140 metų ir iki šiol, net patys moderniausi automobiliai negalėtų egzistuoti be šio produkto. Šiais laikais, beveik kiekvienas turime automobilį. Todėl dažnas klausimas, kuris neramina vairuotojus pavasarį ir vėlyvą rudenį yra toks- kokiais kriterijais remiantis reikia rinktis padangas.

Kaip pasirinkti padangas?

Važiavimo saugumas, esant įvairioms sąlygoms, priklauso nuo nedidelio padangos sukibimo ploto ir galima įsivaizduoti, kokį didelį vaidmenį atlieka padanga, turint omenyje, kad gaminami vis greitesni ir galingesni automobiliai, o eismo sąlygos kiekvieną dieną darosi sudėtingesnės.

Reikia nepamiršti, kad nuo padangų gali priklausyti ne tik jūsų, bet ir kartu važiuojančių keleivių sveikata, o kartais ir gyvybė. Todėl renkantis padangas ieškoti pačio pigiausio varianto tikrai nėra geras sprendimas. Jei jau kalba pasisuka apie padangas visada reikia rinktis naujas ir dar tas, kurios ilgai negulėjo sandėlyje. Padangų guma sensta, todėl didesnė tikimybė, kad atsiras įplyšimų ar įtrūkimų. Kai kurie restauruotų padangų mėgėjai ir pardavėjai tvirtina, kad šią problemą išsprendžia restauruotos padangos, nes yra atnaujinamos, uždedama nauja guma. Tačiau dėl jų didesnės masės sunaudojama daugiau degalų. Dar keletas restauruotų padangų trūkumų: mažesnė rida, mažesnis didžiausias greitis, didesnis triukšmo lygis ir sudėtingesnis balansavimo procesas. 

Taigi ekonomijos jokios. Ką sutaupome pirkdami padangas, išleidžiame kurui.

Jei apie taupymą ir ekonomiją, be abejo, reiktų paminėti padangų kainas. Turbūt čia prasideda visas pasirinkimo sudėtingumas. Nes kainos yra labai įvairios. O įvertinti kokybės ir kainos santykį neturint specialių žinių yra labai sunku. Jei žiūrėsime pagal gamintojus, tai vienodo matmens padangų kaina gali skirtis net kelis kartus. Kai kurie vairuotojai mano, kad pasirinkus brangesnes padangas, jie gaus kokybišką ir saugų produktą. Tačiau taip nėra - ir tarp brangių padangų pasitaiko nevykusių modelių. Žiūrint iš kitos pusės ir tarp pigių padangų galima rasti kokybiškas. Tačiau šiuo atveju reikėtų konsultuotis su ekspertais. Nes padangos kūrimas reikalauja daug investicijų ir žinių. Pigių padangų kūrėjai dažnai neturi ilgametės patirties, neskiria daug investicijų badymams, testavimui. Jų produkcija būna abejotinos kokybės saugumo atžvilgiu. Jos dažniausiai ir tarnauja gerokai trumpiau. Kai kurie vairuotojai norėdami vienu šūviu nušauti du zuikius renkasi universalias padangas. Tačiau reikia pastebėti, kad tokios padangos būna slidžios tiek žiemą, tiek vasarą.

Todėl renkantis padangas yra du svarbiausi kriterijai, tai mūsų minėtoji kaina ir padangų matmuo. Matmenį galima keisti vienu laipteliu: rinktis centimetru platesnes (siauresnes) arba turinčias 5 proc. aukštesnį (žemesnį) profilį.  Mažesnis profilio aukštis padidins spidometro paklaidą ir sumažins komfortą. Mažesnio pločio padangos turės mažesnį sukibimą sausame kelyje, bet turės pranašumą šlapiame kelyje. Sportiškas padangas derėtu rinktis tik tiems vairuotojams. kurių automobiliai gali išnaudoti tokių padangų galimybes.  

Ant padangos lipduko pateikiama nemažai informacijos. Kiekviena padanga turėtų būti pažymėta ES patvirtinto pavyzdžio lipduku. Jame nurodyta informacija apie padangos triukšmingumą, degalų taupymą ir stabdymą šlapiame kelyje. Pastaruoju metu pasirodė nemažai informacijos apie kurą taupančias padangas. Daugelis svarsto, kad brangstant kurui, tai yra dar vienas padangų pardavėjų triukas. Tačiau taip nėra. Dėl naujų gamybos technologijų ir konstrukcijų degalus taupančios padangos turi mažesnį pasipriešinimą judėjimui. Dėl šios priežasties automobilis sunaudoja mažiau degalų. 

Taigi, ieškant naujų padangų reikėtų atsižvelgti į būsimas oro sąlygas, automobilio ir padangos technines charakteristikas. Kiekvienam automobiliui, nuriedėjusiam nuo konvejerio, būna pritaikytas tam tikras dydis, kurį nustato patys automobilių gamintojai ir bet koks didesnis nukrypimas nuo reikalavimų gali žymiai pabloginti automobilio valdymo charakteristikas arba gali kelti grėsmę vairuotojo ir kitų eismo dalyvių saugumui.